26/4/11

COLEXU SANTA OLAYA: GANADORES




Güei, martes 26 d’abril, namás venir de les vacaciones, marchamos al Atenéu de La Calzada pa participar nel Concursu DA-Y A LA LLINGUA. Fuimos 12 neñes y neños (dos por cada nivel). Ellí xugamos colos escolinos y escolines del restos de colexos de la Fastera Oeste que participen nes actividaes de les XVI Xornaes de la Llingua y Cultura Asturiana que se celebren tolos años. Dibemos un poquiñín nerviosos, repasando los cancios, que, ¡hasta los nuesos pas deprendieren!, de tanto viaxar nel coche escuchando: “Yera una princesa”, “El reló l’ayuntamientu”, “Nun nos gusten les lenteyes”… y toles canciones de Xentiquina que tanto nos presten. Ellí, ya más tranquilos, anque yeremos los más animaos, entamamos ganando 5 puntos de 6 col xuegu: “Entama per”; seguimos igual de bien con “Verdad o mentira”; y ya pa finar ficímoslo xenial con “Al pie de la lletra”. Total, quedamos los primeros. Gustónos muncho, amás diéronnos de premiu un llote de llibros a ca ún.
Darréu, los nomes de los neños ganadores: Aroa y Pablo Súarez (1º), Kevin y Baitiare (2º), Yaiza y David (3º), Elisa y Devon (4º), Noelia y Emma (5º) y Diana y Laura Crego (6º).
Clara, la ma de Pablo y Marcelino tamién disfrutaron asgaya. ¡Aaaah!.., y la maestra Lola sintióse bien orgullosa de nos.


1 comentario:

  1. soy la mama de pablo suarez viñuela alumno de 1 de primaria, lo mejor de todo no es q hubiesen ganao, si no la ilusion que tenian todos los niños, desde el principio hasta el final del concurso, ellos nos transmitian su alegria su ilusion, y a ti Lola darte las gracias por todo. un cordial saludo.Alba

    ResponderEliminar